Gå direkt till huvudinnehåll
Hanken
  • Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Finlandssvenska ‎(sv_fi)‎ Français ‎(fr)‎ Suomi ‎(fi)‎ Русский ‎(ru)‎
  • Logga in

Marknadsföring - Vasa

  1. Moodle
  2. Kurser
  3. Marknadsföring
  4. Marknadsföring - Vasa
1123-V (P4/2022) Marknadsföringsstrategi, Vasa
23122-V (P4/2022) Research Skills, Vaasa
23051-V (P4/2022) Consumer Behavior, Vaasa
23222-B-V (P3-P4/2022) Tourism and Hospitality Market Management, Self study
23137-V (P3-P4/2022) Marknadsföringschefens affärsutmaningar, Vasa
23134-V (P3/2022) Market Research and Analytics, Vaasa
23160-V (P3-P4/2022) Seminarium i marknadsföring, Vasa
23001-V (P3-P4/2022) Kandidatavhandling, Vasa
23130-V (P3/2022) Quantitative Research Methods in Business Studies, Vaasa
23215-V; 23216-V (P1-P2) Fördjupad praktik i marknadsföring I & II, Vasa
23170-V (P1-P2/2021) Research Seminar in Marketing and Management, Vaasa
23104-V (P2/2021) Project Course: Exploring Consumer Phenomena, Vaasa
23147-V (P1/2021) Cultures and Meanings in the Marketplace, Vaasa
23138-V (P2/2021) Managing Services and Experiences, Vaasa
23160-V (P1-P2/2021) Seminarium i marknadsföring, start i september, Vasa
23105-V (P2/2021) Service and Customer Strategy, Vaasa
23001-V (P1-P2/2021) Kandidatavhandling, Vasa
23135-V (P1/2021) BtoB marknadsföring: Om nätverk och värdeskapande processer, Vasa
23141-V (P1/2021) Managing Brands and Market Communications, Vaasa
23139-V Business as a Service 2021, Vaasa
23122-V Research Skills 2021, Vaasa
23160-V Seminarium i marknadsföring, start i januari 2021, Vasa
23051-V Konsumentbeteende 2021, Vasa
23001-V Kandidatavhandling, våren 2021, Vasa
23130-V Quantitative Research Methods in Business Studies 2021, Vaasa
23134-V Market Research and Analytics 2021, Vaasa
23141-V Managing Brands and Market Communications 2020, Vaasa
23160-V Seminarium i marknadsföring, start i september 2020, Vasa
23105-V Service and Customer Strategy 2020, Vaasa
23143-V Strategies for Marketing in Turbulent and Nascent Business Fields 2020, Vaasa
23095-V Sociala medier - synlighet, analys och effekt 2020, Vasa
23160-V Seminarium i marknadsföring, start i januari 2020, Vasa
  • Moodle
Du är inte inloggad (Logga in)

Moodle
  • Finlandssvenska ‎(sv_fi)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Finlandssvenska ‎(sv_fi)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Suomi ‎(fi)‎
    • Русский ‎(ru)‎
Sammanfattning av kvarhållningsprinciper för data
Hämta mobilappen
Hanken